سردار معروفی در مراسم گردهمایی تقریب مذاهب شیعه و سنی:

حاج قاسم محور وحدت جهان اسلام و ملت بزرگ ایران است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهادت حاج قاسم نشان داد، او محور وحدت جهان اسلام و ملت بزرگ ایران است و برای حاج قاسم حزب الله، حشد الشعبی، انصارالله و ... فرق نمی‌کرد.
کد خبر: ۹۳۰۹۵۵۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در سومین روز از ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مراسم گردهمایی تقریب مذاهب شیعه و سنی اظهار کرد : حاج قاسم بزرگ ترین شخصیت تقریبی مذاهب  اسلامی جهان است.

وی افزود: از شهادت سردار دل‌ها یک سال گذشت این فراق برای ما همواره تازه است و همیشه به یاد حاج قاسم خواهیم بود و شهادت این مرد بزرگ کهنه نمی‌شود؛ زیرا حاج قاسم قلب ملت بزرگ ایران است.

سردار معروفی تصریح کرد: امروز قلب ۸۰ میلیون ایرانی، قلب حاج قاسم هستند و همه اقوام و مذاهب با هر گرایش سیاسی، امروز کینه مقدس انتقام  را در دل خود دارند.

این مقام مسئول  با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی، عصاره ملت ایران است، بیان داشت: اگر کج اندیشان و دشمنان می‌خواهند، ملت ایران را بشناسند به حاج قاسم نگاه کنند و عقبه ملت ایران حاج قاسم است که با اطاعت محض از رهبری و درایت، همه وجودش را در طبق اخلاص می‌گذارد.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: اگر شهید سلیمانی غده سرطانی داعش را از بین نبرده بود، اروپایی‌ها و آمریکای‌ها باید در کشورشان قلع و قمع می‌شدند.

وی  گفت: شهادت حاج قاسم نشان داد، او محور وحدت جهان اسلام و ملت بزرگ ایران است و برای حاج قاسم حزب الله، حشد الشعبی، انصارالله و ... فرق نمی‌کرد.

 سردار معروفی افزود: حاج قاسم خروجی ولایت و این مکتب است و این هنر دین، انقلاب عاشورا و ولایت است به طوری که یک نفر از روستای دور افتاده و کارگر به بزرگ ترین شخصیت تبدیل شود.

ارسال نظرات